Hejsaaaan!!

Välkommen till min blogg...Ja tänker bara ventilera om allt o inget så det så

måndag 2 april 2012

Blev väckt inatt av en brännhet TheddieBoy va glad att ja lånat ut termometern för ja hade inte vågat se hur mycket han hade i feber iallafall :-/ 
Idag blire alltså soffmys för hela slanten, har ju automatist yolene hemma oxå..
I lördas fyllde min underbara stora pojke hela 14 år!! jag är så stolt över dej Bastian jag älskar dej mer än livet <3 så att grattisvpå dej,tror nog han blev riktit glad för presenterna ;-)
nätterna här hemma e fruktansvärda då både yolene och tezz har kommit i en period då allting är så läskit på nätterna så tro mej jag har att göra både dagtid och nattetid :-/ känns som ja aldrig sover, ja vaknar typ aldrig utvilad och går omkring som i dvala på dagtid.. smärtorna gör att ja iallafall känner att ja lever... om 25 dagar fyller min bästa 30 år undra va vi ska hitta på för mys då? jaa det tåls att fundera på....
nu kryper ja ner ijämter min miniskrutt o myser lite i soffan,han ser ut att somna snart :-() stackarn som e sååå sjuk ju :-(( 
längtar efter dej vill hålla om dej nu...
du ligger här breve o jag känner hur du andas att älskas utav dej är det vackraste för mej

Inga kommentarer: