Hejsaaaan!!

Välkommen till min blogg...Ja tänker bara ventilera om allt o inget så det så

söndag 1 april 2012

Ni ska få läsa nåt som faktist e helt sjuukt...

Det finns ett par som har hållt ihop i många år... Karln i förhållandet har jag hört har sagt måååånga gånger att det e så svagt att lämna ett förhållande när dn respektive är/blir sjuk... Man har ju hört många gånger att par har separerat och då har den ena blivit lämnad för att den denne har blivit plötslit sjuk och den respektive har då inte kunnat hantera det...Hör och häpna igår fick jag veta att det knakade i fogarna och att dom är på väg att separera efter typ ja vet inte men ca 15 år och jag blev så arg när jag fick veta det eftersom kvinnan i förhållandet har blivit dålig!!!! Och jag har hört den här mannen MÅNGA gånger säga att det är sååååsvagt helt förjävlit att lämna sin repektive när denna behöver han hon som mest men när han har sagt det har han ju själv inte varit i den situationen och nog aldrig trott at han skulle hamna i den heller. Nu sitter han i samma sits och gör precis samma sak fyfaan va lågt sååå jävla week. jag vet ju att dom älskar varandra och kommer alltid att göra så jag fattar faktist inte varför. jag vet vad det är för sjuk hon är och hon kommer aldrig att bli som vanlit igen men hon behöver honom mer än allt just ju och ja tycker ordagrannt synd om henne!!! Lasse skulle ALDRIG lämna mej inte för att ja skulle bli dålig och beroende av honom och annat hjälpmedel iallafall. och det finns ingen sjukdom i världen som skulle få mej att lämna han... han har vart dålig och beroende av mej och jag va villig att ta hand om både honom och barnen under varenda tillfälle han hamna på backen.... Nae ja va bara tvungen att delamed mej om detta gör jag blir sååå arg att man ens kan tänka tanken på att lämna sin älskade när denne behöver en som mest o som antagligen skulle få det riktit besvärlit o svårt om den blev lämnad!!!! hysteriskt...
((förresten om ni vill läsa samtliga av mina inlägg inte bara detta så klickar ni på ''alltid i strid''okej :-D


kizzkizzbyebye

Inga kommentarer: