Hejsaaaan!!

Välkommen till min blogg...Ja tänker bara ventilera om allt o inget så det så

fredag 16 mars 2012

Vart ska ja börja o hur börjar jag???

Fick ett veckobrev från tezz hem idag,det va mindre kul o läsa då en liten tjej hade blivit så totalt utsatt på bussen. hela bussen mer eller mindre hade hittat på en ramsa som dom satt o skrek till denna lilla oskyldiga tjej :-( jag tog på mej kläderna o gick o leta upp tezz för ett litet snack... tezz hade INTE vart med på dumheterna i bussen hon hade blivit arg på den som börjat allt... fyyyfaaan vad elakt o grymt mot denna lilla tjej ja hoppas verkligen att alla föräldrar som har barn på bussen tar tag i sina barn o åker hem till henne o ber personligen om ursäkt!!!!!o en ordentlig konsekvens ska dom ha!!! va e det för fel på dagens barn???;eller e det föräldrarnas fel??? ja vet att mycket hänger på föräldrarnas beteenden o uppfostran för hur barn ska bete sej... o nåra har ju verkligen misslyckats!!!! vissa barns namn e med i alla såna hära sammanhang o slagsmål o det kan ju faan inte va nån tillfällighet!!! nae fy faan för er föräldrar nu e det dax att ni tar tag i era barn fattar ni inte hur detta sårade denna lilla tjej,det kanske setter sina spår för resten av hennes liv... tack o lov att mina barn inte håller på med mobbing för tro mej det hade blivit konsekvenser. som mamma tillåter man inte sitt barn att bli en jävla mobbare man gört bara inte.... Ska nog sätta basse o jotte på bussen så kan ja lova att det blir ordning för dom HATAR mobbare....
Jaha enough om this!!!! 
idag helt bara sådär så tappade min lilla lilla snart stora tjej 2 tänder!!! 2 stycken tänder på samma dag så nu e hon familjens lilla gluggen hihihi sötnosen..... mina älskade hjärtan mina juveler ja e såååå lycklit lottad att ja har er!!!! Ni och Lasseman e mitt allt o ja vore ingenting utan er ja vore nog inte ens här om ja inte hade haft er... ÄLSKAR ER TILL OÄNDLIGHETEN OCH TIBAX <3
ja bjuder på ett goto eller två på gluggen oxå ...


Inga kommentarer: